Returnare
Aveți dreptul să returnați orice produs pe care l-ați achiziționat de pe site-ul nostru în termen de cincisprezece (15) zile după livrare și să primiți înapoi banii, fără a produce niciun fel de daune produsului, ambalajului său și fără a-l folosi. Dacă produsul este utilizat sau deteriorat, returnarea sau schimbul nu sunt posibile.
În procesul de returnare și schimb, ar trebui să trimiteți formularul pe care l-ați completat și semnat. Înainte de a returna achiziția dumneavoastră în termenul specificat, ar trebui să trimiteți un e-mail care să conțină numărul facturii și numărul comenzii. Trebuie să explicați motivul pentru care doriți să returnați produsul. După primirea e-mailului, vă vom informa despre cum și unde puteți returna produsul.
După ce am primit informațiile dumneavoastră, puteți returna produsul prin FAN CURIER, cu ambalajul său original. Returnările trimise prin alte companii de curierat nu vor fi acceptate.
** Valabil doar pentru comenzile din România. Comenzile internaționale pot fi trimise cu orice companie de curierat de către client. Taxele de transport pentru returnare și schimb pentru comenzile aparțin clientului.
Trebuie să ne informați despre detaliile numărului de urmărire.
Dacă credeți că compania de curierat a deteriorat coletul dumneavoastră, verificați coletul în preajma ofițerului de curierat și faceți un raport cu ofițerul de curierat. Vă rugăm să nu primiți coletul deteriorat. Atunci când primiți coletul fără a-l verifica, se consideră că ați acceptat că ofițerul de curierat și-a îndeplinit complet sarcina și nu mai puteți face o reclamație în această comandă.
Dacă produsul pe care l-am expediat către dumneavoastră este folosit sau ambalajul original este deschis, returnarea nu este acceptată.
Schimb
Aveți dreptul să schimbați produsul(ele) pe care le-ați achiziționat de pe site-ul nostru în termen de treizeci (30) de zile de la livrare, fără a produce niciun fel de daune produsului și fără a-l folosi. Dacă produsul este folosit sau deteriorat, din păcate, schimbul nu este posibil. Puteți face un schimb cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o altă mărime a aceluiași produs.
Operațiunea de schimb se face cu FAN CURIER
Pe baza acestei condiții, puteți trimite produsul(ele) către depozitul nostru.
Nume Companie: ZAHDE FASHION SRL
Adresă: Sos Salaj 293, sector 5, Bucuresti
Odată ce produsul dumneavoastră ajunge la depozitul nostru, vă vom informa prin e-mail și vă vom comunica data expedierii comenzii dvs. noi.
-
În cazul în care primiți un produs defect sau produsul dumneavoastră este deteriorat după folosire, vă rugăm să trimiteți un e-mail la hello@dogostore.ro cu imagini ale produsului dumneavoastră deteriorat, pentru a fi informat despre modul de procedură.
**Vă rugăm să nu uitați să completați Formularul de Returnare/Schimb.